دانلود Ashampoo Photo Card 1.0.0 – نرم افزار طراحی کارت تبریک


از:va.yazdtelecom.ir

کارت های تبریک و کارت های گرافیکی و جذاب دیجیتالی ، این روزها جای کارت تبریک های قدیمی را پر کرده اند. دیگر برای پیدا کردن کارت های تبریک ایده آل خود نیازی به صرف کردن مدت زمان های زیاد در فروشگاه های مختلف با هزینه های بالا نیستید! چرا به این فکر نکرده اید که می توانید خودتان هم اقدام به طراحی کارت های زیبا و حرفه ای کنید؟ آن هم با تمام سلایق شخصی خودتان یعنی همانطور که می خواهید از آب در بیاید.

رم افزار طراحی کارت تبریک Ashampoo Photo Card

با در اختیار داشتن محصولی بی نظیر و شگفت انگیز به نام Ashampoo Photo Card می توانید در عین ناباوری و در سهولت بسیار زیاد کارت های جذاب، گرافیکی و حرفه ای خود را مطابق با سلایق شخصیتان، خودتان بسازید و برای این کار هزینه ای پرداخت نکنید. نرم افزار طراحی کارت تبریک Ashampoo Photo Card به قدری جالب و کاربردی می باشد که هر کسی می تواند ایده های خود را به راحتی در آن پیاده کند.

فقط کافیست ایده ی خودتان را از الگوهای پیش فرض تعیین کرده و اقدام به ویرایش آن ها کنید. همچنین می توانید خودتان پروژه ای جدید افتتاح کرده و تمام جزئیات یک کارت تبریک را خودتان فراهم کنید. همه ی این امکانات در خود نرم افزار طراحی کارت تبریک Ashampoo Photo Card وجود دارد. قابلیت ها و ابزارهای مختلف این برنامه شما را از داشتن نرم افزارهای دیگر برای تکمیل بخش های مختلف بی نیاز می کند. برای مثال بخش رنگ بندی، بخش نوشتاری و آیکون ها و تصاویر جذاب همه و همه در انواع و اقسام مختلف با افکت های متعدد و کیفیت خارق العاده آماده ی استفاده می باشند.

نرم افزار طراحی کارت تبریک Ashampoo Photo Card با حجم نسبتاً زیاد خود بخش عظیمی از منابع گرافیکی و تنظیمات مربتط را در بر می گیرد تا با کمک این اطلاعات از ایده های تکراری خسته نشوید. صدها و هزاران مدل پیش فرض می تواند به شما کمک شایانی کند. مخصوصاً اگر تا به حال اقدام به چنین کاری نکرده باشید. می توانید از عکس ها، آرت ها، آیکون ها و تمام تصاویر دیگر در سایزهای مختلف در عکس خود استفاده کنید تا جزیئات کارت تبریک مورد نظر را بیش از پیش تکمیل نمائید.

 



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: